четвъртък, 24 януари 2008 г.

Сбогом Байджи !!!

Байджи е определян като воден, речен бозайник - делфин , обитаващ поречието и ръкавите на Яндзъ в Китай. Вида е уникален, поради факта , че се е отделил от другите видове преди 20 милиона години. Делфинът Байджи е първият воден бозайник, който изчезва през последните 50 години, но това тъжно или обнадеждаващо е? Последните снимки на може би последния оцелял от вида са направени близо до град Тонглинг през ноември 2007. Някои учени опитаха да спасят вида като затворят последните оцелели в езеро, където да могат да се размножават, но за съжаление последни оцелели нямаше. До това води човешкото безрасъдство и човешката жестокост. Срам ме е , че принадлежа към този ужасен вид-човека!
Аз като член на Globe Rescue обещавам , че ще направя всичко по силите си това никога повече да не се повтори!
Сбогом, Байджи ще ни липсваш! :'(

1 коментара:

thecountess каза...

Нямам думи вече...наистина!!!Не бях чувала за този Байджи и явно повече няма шанс да чуя-освен все тъжни неща,но с всеки изминал ден се разочаровам от хората и ми се иска да изпитат болката на природата...Дали е лошо желанието ми,понеже и аэ(за мое съжаление)съм човек?Това вече всеки да си го приема,както иска...Нищо не може да изплати стореното от нас!Нека поне покажем,че осъзнаваме грешките си и се опитаме да ги поправим!!!"Сбогом Байджи !!!"